28 تیر 1397
En | 
  • پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

  • خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره انجام کار:
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت:
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی:
    نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه:
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت:
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما:
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها:
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد:
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت:
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت:
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت:
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت:
    دریافت یکباره مدارک به صورت الکترونیکی با حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه:
    ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و ..) :
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت:
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده:
  • در صورت تمايل اين قسمت را تكميل نماييد.

  •  - 
  • - -
طراحی سایت