| 31 خرداد 1400
En | 
نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

 نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

یکشنبه، 09 خرداد 1400 | امتیاز: Article Rating

نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان / دریافت انتقادات و شکایات مردمی با روش‌های متنوع

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی این اداره کل جلب رضایت ارباب رجوعان از طریق ارائه خدمات مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در راستای ارتقا کرامت مردم، (توجه به حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و حفظ صیانت اجتماعی) در اولویت امور راه و شهرسازی استان اصفهان قرار دارد.

وی اذعان داشت: حق برخورداری از کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، دسترسی آسان و سریع به خدمات اداری، حق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد بخشی از مصادیق حقوق شهروندی در نظام اداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کارکنان این اداره کل در زمینه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از آموزش‌های مستمر بهره مند می‌شوند لذا با معیارهای مختلفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل، نظارت و پيگيری، انجام تحقيقات و بازرسي‌های مستمر و ادواری لازم از كليه واحدهای مختلف راه و شهرسازی استان و ادارات تابعه را بر عهده دارد عنوان کرد: این حوزه در چارچوب موازین قانونی، ضمن راهنمايی و ارشاد، نحوه خدمت و اجرای ضوابط و فعاليت‌های هر بخش را کنترل می‌کند.

قاری‌قرآن افزود: حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل با ارزيابی عملكرد مدیران و کارکنان، سلامت و ارتقای بازدهی در تمامی زمينه‌های کاری را به منظور حصول اطمينان از اجرای صحيح مقررات و ضوابط مورد بررسی قرار داده و به تبع آن روش‌ها و طرح‌های اصلاحی را پیشنهاد می‌دهد.

وی با بیان اینکه این اداره‌کل در زمان کوتاهی به شکایات مرتبط با حقوق شهروندی پاسخ می‌دهد اظهار کرد: در راستای ارتقای سلامت اداری، رعایت و حفظ حقوق شهروندی، از پنج طریق پاسخگویی شکایات مردم عزیز استان هستیم. این روش‌ها شامل سامانه‌ شهراه (سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی )، سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، سامانه سازمان بازرسی، پورتال اداره‌کل و مراجعه حضوری است.

قاری‌قرآن در پایان گفت: این اداره کل همواره برنامه‌ریزی دقیقی در اجرای ماموریت‌های محوله دارد لذا امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملزومات شهروند مداری کوشا باشیم.

تصاویر
  • نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو

برچسب ها